NEW BLUETOOTH HEADPHONES

Krankz Wireless Bluetooth Headphones

Friday, June 13, 2014

Lease Options to Buy and Commercial Loans

Many borrowers, when exercising a lease-option on a commercial property, will use an SBA loan.  There are times, however, when an SBA loan won't work, and a private money commercial loan from here can help.  

When a commercial tenant chooses to exercise his option to buy, he will need a commercial loan.  Most of the time commercial borrowers, with a lease-option-to-buy, are eligible for an SBA loan because the property is owner-used.  By the way, the expression, owner-used, is actually more precise than owner-occupied because a commercial tenant does not actually live in the property.

If you are exercising a lease-option, be sure to submit your commercial loan application to several different SBA lenders.  You can submit your commercial loan to over 200 different SBA lenders in just four minutes by tapping here now.


1 comment:

  1. Pinjaman Perniagaan Kecil Available!
    Perkhidmatan $ $ $ Kewangan Mohon Sekarang $ $ $

    Pembiayaan & pinjaman

    48hrs DIJAMIN PEMBIAYAAN $ $ $

    $ $ $ Jaminan Pembiayaan Pinjaman avaliable $ $ $

    $ $ $ Pinjaman Diperlukan - pembiayaan Jaminan $ $ $

    $ $ $ Dapatkan Pinjaman Hari ini $ $ $ Anda

    Pinjaman $ $ $ $ Jaminan Ditawarkan $ $

    Pembiayaan $ $ Jaminan Available Now $ $ $

    $ $ $ Pinjaman dengan kelulusan terjamin $ $ $




    Penyaluran dana untuk peningkatan kewangan dan perkhidmatan tunai / pembantu. Ini adalah satu skim untuk membantu pemberontakan orang yang ikhlas membayar hutang mereka dan melabur dalam perniagaan. Anda boleh memohon sekarang dan dana anda diluluskan dalam masa kurang dari 48 jam. Perkhidmatan kami juga dilindungi dan cekap. Untuk maklumat lanjut, menghantar permohonan anda hari ini untuk: (financialservices12@yahoo.com)

    Salam.


    keselamatan wang tunai dan bantuan kewangan dengan 100 peratus jaminan dan datang dalam kadar faedah yang jarang berlaku dan berpatutan sebanyak 3% sahaja. Di sini adalah satu peluang untuk kehidupan yang lebih baik kerana kami menawarkan perkhidmatan untuk membolehkan pelanggan-pelanggan kami membayar hutang mereka, membayar bil-bil perubatan mereka, beli sekarang rumah / kereta dan melabur dalam perniagaan yang menguntungkan. Untuk butiran lanjut sah, hubungi kami hari ini melalui e-mel: (financialservices12@yahoo.com)

    Salam.



    Untuk semua pemilik perniagaan, kini anda boleh mendapatkan pembiayaan yang anda perlukan apabila anda memerlukannya segera, proses permohonan kami adalah cepat dan mudah, hanya mengisi 30 permohonan dalam talian kedua di sebelah kanan, dan akan memberikan jawapan dalam tempoh 24 jam, dan anda boleh menerima sehingga 500,000.00 dolar didepositkan ke akaun perniagaan anda dalam masa 7 hari, kami juga melakukan pinjaman peribadi dan pinjaman perniagaan. "(financialservices12@yahoo.com)

    ReplyDelete